hermle 650

Frezare la superlativ: mașinile HERMLE sunt în prima linie atunci când este nevoie de optimizarea rezultatelor.

Proverbiala precizie HERMLE (cel mult 8 µm pe toate axele liniare dupa VDI/DGQ 3441), împreună cu consultanța de proces și managementul proiectelor ne-au făcut unul din cei mai importanți parteneri în aproape toate sectoarele cheie – de la piese mari extrem de complexe la microcomponente din domeniul high-tech. Versatilitate în utilizare, fără compromisuri – pur și simplu HERMLE.

Mașinile HERMLE sunt potrivite pentru toate sectoarele. Pentru noi, precizia cea mai înaltă și prelucrarea în siguranță sunt esențiale.

Mașinile noastre sunt produse pentru utilizare permanentă, fie ca este vorba de linii de producție sau de mașini singulare.

Ca o consecință a proiectării axelor și a integrării mesei rotative, mașinile HERMLE oferă un diametru mare al cercului de coliziune. Acestea permit prelucrarea unor piese mari relativ la amprenta mașinii. Multe mașini permit depășirea pragului de inclinare de la 0 la 90 de grade. Axa C poate fi antrenată cu melc – roată melcată sau cu motoare liniare în funcție de tipul mașinii Axa C se roteste continuu 360º.

Axa A poate fi antrenată de un singur motor sau în tandem, în funcție de tipul mașinii, greutatea pieselor si dinamica procesului.

Modelele MT, permit frezare si strunjire in 5 axe.

Toată lumea vorbește de automatizări, dar este mai mult decât un cuvant la modă. Noi înșine am evoluat de la a fi doar un producător de mașini unelte la a fi un furnizor de proces pentru că noi considerăm că criteriul deciziv pentru eficiența automatizării este integrarea tuturor accesoriilor și perifericelor. Pentru a păstra această filozofie, continuam cu oferirea soluțiilor economice cum ar fi schimbătoarele de palete și sisteme de manipulare precum și soluții complexe de robotizare.

De multă vreme am transformat mașinile noastre în celule flexibile de prelucrare.

Avantajele solutiei constructive HERMLE

De ce Hermle?

  1. Cele trei axe liniare în sculă; dinamica mașinii nu este influențată de greutatea piesei.
  2. „Antrenare centrală”; motorul de acționare al axei Y este coliniar cu șurubul conducător
  3. Caracteristica forțelor; acestea fiind echilibrate pe fiecare axă.
  4. Ghidajele liniare sunt deasupra zonei de lucru; șpanul și căldura din procesul de așchiere ajung mult mai greu la ghidaje.
  5. Broșele standard au șase/opt bucșe de deformare care absorb energia de coliziune. În cazul unei coliziuni se distrug doar aceste bucșe a căror înlocuire este rapidă și ieftină.
  6. Magazia de scule integrată în batiul mașinii; economie  de spațiu, nu necesită reglaje suplimentare de aliniere.
  7. Îndepărtare facilă a șpanului.
  8. Masina este extrem de ergonomică, permițând o accesibilitate ușoară în zona de lucru.
  9. Soluția constructivă patentată de “pod modificat” face ca forțele să fie aliniate cu ghidajele, ducând la o uzură mult mai mică a acestora.
  10. Batiu din conglomerat mineral; acesta transmite căldura de 25 de ori mai puțin decât oțelul (căldura din procesul de prelucrare nu ajunge la ghidaje) și absoarbe vibrațiile de 6-10 ori mai bine decât fonta (permite lucrul cu regimuri mai dure, durabilitate a sculei mai mare și rugozitate mai mică).

 

Proiectare:

  • Axa  Z cu mecanism electric și mecanic de blocare în caz de căderea curentului sau alte cauze.
  • Design compact, raport maxim între camera de lucru și suprafața ocupată de mașină.
  • Sistem de măsurare a deplasării direct, absolut; nu necesită căutarea punctului de zero al mașinii.
  • Toate motoarele de antrenare sunt în afara zonei de lucru, în exteriorul mașinii; nu se transmite căldura la ghidaje sau în camera de lucru și intervențiile de service sunt mult simplificate și rapide.